lauantai 2. huhtikuuta 2016

KYMMENEN

1. Pidän todella paljon kauhuelokuvista ja trillereistä. Mitä enemmän jännitystä, sen parempi. Mitä enemmän verta, sen parempi. Valot sammuksiin ja elokuva pyörimään: aah se kutkuttava tunne vatsanpohjassa, joka tarkoittaa että kohta alkaa tapahtua jänniä!

2. Pidän enemmän suolaisesta hyvästä kuin makeasta.

3. Ruoanlaitto on minulle eräänlaista terapiaa. Jos en ole muutamaan päivään päässyt/ehtinyt kokkailemaan, minulle tulee pakonomainen tarve kokata - ihan hullua! Nautin, kun saan yksin häärätä keittiössä laittamassa ruokaa. Kokeilen mielelläni uusia reseptejä, mutta minulla on myös monia bravuureja.

4. Rakastan sammakoita. Rakastan, rakastan ja rakastan. Ne ovat niin suloisia pieniä limapalleroita. Minulla on kotona kymmeniä koristesammakoita, joita olen keräillyt ja saanut lahjaksi vuosien varrella. Kesäisin mökillä keräsin aina pieniä sammakoita ämpäriin, nimesin jokaisen ja annoin heille ruokaa (lue: ruohoa).

5. Harrastin nuorempana 10 vuotta tennistä. Kämmenlyönti oli vahvuuteni mutta syötöstä puuttui voima, haha. Tennisvalmentajamme olivat aivan parhaita ja meillä oli aina superhauskaa treeneissä ja kesäleireillä.

6. Olen ehkä yksi maailman epäteknisimmistä ihmisistä.
 
7.  Omistan YHDEN (1!) huulipunan. Kyllä, annan teidän luvan järkyttyä!
 
8. En ole tippaakaan aamuihminen. Rakastan nukkumista ja hitaita aamuja.
 
9. Rakastan lämpöä, aurinkoa, kesää. Kesät ovat parhaita. Kesäisin herään eloon! Talvi ei vuodenaikana miellytä minua ollenkaan (lue: vihaan talvea).
 
10. Olen todella huono matematiikassa. Pääsin juuri ja juuri lukion lyhyen matematiikan kursseista läpi. Lasken helpotkin yhteenlaskut sormin tai laskimella.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti